• LANGUAGE
    • wovn-lang-name

Important Notices


2022年1月30日


スタッフの
新型コロナウイルス感染について


平素より、ハウステンボスにご来場いただきまして、厚く御礼申し上げます。
新型コロナウイルス感染症に罹患された皆さまおよび関係者の皆さまに、謹んでお見舞い申し上げます。
この度、ハウステンボス場内で勤務するスタッフ3名が体調不良を訴えたため、抗原検査及びPCR検査を実施した結果、1月21日(金)に新型コロナウイルス「陽性」であることが確認されました。


Record


  Work department Antigen test positive judgment date Operation status of the facilityPresence or absence of close contacts in the park
Employee 1 El Marso 1月21日 スタッフ全員の陰性が確認されたため、29日より営業再開(1/28更新) 特定なし(1/28更新)
Employee 2 El Marso 1月21日 スタッフ全員の陰性が確認されたため、29日より営業再開(1/28更新) 特定なし(1/28更新)
Employee 3 ウォーターマークホテル長崎 1月21日 当該スタッフ勤務箇所は消毒を実施済み 特定なし(1/30更新)

* The status of close contacts in the park will be updated with information from the health center.
To protect your privacy, we will refrain from disclosing your personal name.


While working, the staff member in question took thorough measures to prevent infection, such as wearing a mask, washing and disinfecting his hands, and ventilating the room.
Ensuring the safety of guests and employees will continue to be our top priority, and we will work closely with relevant organizations such as public health centers and local governments to take further measures necessary to prevent the spread of infection.
We sincerely apologize to guests, local residents, and all other concerned parties for any concern and concern caused.




PageTop